jump to navigation

Ett paket kommer lastat 20 oktober, 2012

Posted by babsan74 in Altrat, Designteam, Tags.
Tags: , , ,
trackback

Jag behövde en liten ask till en liiiten present som jag skulle ge bort. Har man ingen lämplig så gör man sig en! Jag har använt MMEs papper igen, Indie chic ”Ginger – Travel stripes”, pappret är lite tjockare och lämpar sig väl till askvikningar. (Mallen till asken har jag köpt på Panduro en gång för hundra år sen eller så.) För att knyta ihop asken har jag använt ett ricrac-band i twill som jag tyvärr inte hittar i webshoppen.  Till tagen har jag använt glimmer mist i rosa, svart och grönt, min harlequin-stencil och vit gesso. Stickers från Cosmo cricket. Stämpeln kommer från Doodle Factory.

Tack för titten! / Babsan

Kommentarer

1. Zarah - 21 oktober, 2012

Men guuuuvasött! Jag blir alldeles gladig!😀


Sorry comments are closed for this entry

