jump to navigation

Halloweenkort 30 oktober, 2012

Posted by kosepute in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Jag fick så himla snygga papper i mitt paket som passade perfekt på ett halloweenkort.

Jag har använt glossy accents på den största flaskan för att få den att framträda lite bättre, annars har jag använt mönsterpappret som det är, det är ju så snyggt!

Eftersom jag har använt svart cardstock, och det är väldigt svårt att skriva på, så gjorde jag även en insida:

Materiallista:

Svart cardstock

Mönsterpapper från My Mind´s Eye-Lost & Found Halloween-Hallows Dots

Mönsterpapper från My Mind´s Eye-Lost & Found Halloween-Hallows Newsprint

Glossy Accents

Vellum

Band-Vinranka

Bokstäver-My Little Shoebox

Tack för titten! /Linda

 

Kommentarer

1. zarischka - 2 november, 2012

Suprläckert!😀


Sorry comments are closed for this entry

