jump to navigation

Mixed media tag 5 november, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Tags, Teknik.
trackback

I somras fick en av mina kompisar en liten Filippa, i magen kallad Fiffifrö. Den här tagen fick hon tillsammans med en underbar liten Mailegprinsessa.

Jag har gjort bakgrunden på samma sätt som jag visade här sen har jag härjat loss med utspädd gesso och allsköns olika stämplar och dekorationer.

Materiallista:

Dies: Tag & bookplate, Tiny tabs and tags, styled labels, mini labels set, mini butterflies set

Klet och kladd: multi medium matte, gesso, distress inks, archival inks.

Stämplar: Du är mitt hjärta, övriga är privata, liknande finns här och här

Dekorationer: bling, bokstavsstickers och metallcharm. Bandet finns i butiken men jag hittar det inte i webshoppen så slå Anna en pling om du är intresserad!

Happy scrappin’

Karin

Kommentarer

1. zarischka - 5 november, 2012

Sååååååå vackert!!


Sorry comments are closed for this entry

