jump to navigation

Art Journal 9 november, 2012

Posted by karinsg in Designteam.
Tags: , , ,
trackback

Ni har väl sett att Anna har fått hem art journals med tjocka härliga pappersark att kladda på?! Jag har flera stycken på gång samtidigt nuförtiden🙂 Här har jag börjat med att fästa ostduk (cheesecloth) med mod podge som fick torka ordentligt innan jag fortsatte med allsköns olika medier. En hel massa akrylfärg men även mister och modeling paste har bidragit till olika nyanser och djup i det här uppslaget. Stencilen jag använt är Dina Wakelys design för TCW och heter spilled hearts.

Fjärilarna har jag hittat på Pinterest, klippt ut och fäst med mod podge. Inramningen är en dylusionsämpel som jag stämplat med archivalink jet black.

Ni har väl inte missat att det finns mängder av härliga nyanser akrylfärg och mister och och stenciler  i webshoppen nu så kladda på! Det är ju så himla roligt!

