jump to navigation

Jennie Bowlin – Wren 10 november, 2012

Posted by babsan74 in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , ,
trackback

Jag är inget jättefan av Jennie Bowlins design men här har jag faktiskt scrappat två layouter med papper ur serien ”Wren”. Det blå ”ritningpappret” heter passande nog ”Blueprint” och det röda är baksidan av pappret ”Thumbtacks”.

Förutom Wren-papperna har jag använt alfastickers från min egen stash (de kommer från adorn it), en sticker från Cosmo Cricket’s Tiny type ”Red”, trädekorationer från Studio Calico (tillfälligt slut, men det finns fjärilar kvar), Inka gold (Lava red och Gold) och Crackle accents. Layouten är en CASE (Copy And Steal Everything) av Tettiz fina LO.

 

 

Här har jag, förutom papperna, använt distress stains (faded jeans och barn door) för att göra splattarna och blå bokstavsstickers från Cosmo Cricket. På båda layouterna har jag använt blårutig wahitape från mina egna gömmor men det finns så klart washi på Pyssloteket också, bara just inte den här.

Tack för titten! /Babsan

