jump to navigation

Färgglatt med mist och stenciler 11 november, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

En underbart sprudlande unge som Julius förtjänar en ordentlig färgprakt!! Nu i gråa November behöver vi alla små färgklickar vi kan få, eller hur? Jag drar mitt strå till stacken med denna layout:

Material:

* Vit cardstock

* Dylusions ink spray – Bubblegum Pink, Lemon Zest och Vibrant Turquoise

* Utstansade cirklar och stjärnor färgade med ovanstående ink sprays och fastsatta med 3D-kuddar

* Washitejp i olika färger och mönster

* Labelstickers från MME (har funnits i butiken)

* Alfabetsstickers i olika färger och utföranden (från eget förråd)

* Svart Poscapenna

Jag blir bara så lycklig av dessa underbara bilder på min brorson – det var liksom självklart att jag skulle använda mycket FÄRG! Dylusions ink sprays är  helt FANTASTISKA och färgrika! De funkar till LOs, kort, alter, mixed media och art journaling – jag ångrar inte en sekund att jag köpte dem, men misstänker att jag KAN komma att göra det om min snart 5-åriga dotter hittar dem och kommer på att det är tråkigt att mamma har vitmålat i nästan hela lägenheten…😉

Pyssla lugnt!
// Jeanette – Tettiz

