jump to navigation

Ett rosa 12 november, 2012

Posted by karinsg in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

prinsesshus blev det här kortet när det nått sin 5 årige mottagare🙂 Det är så roligt med min guddotter, hon uppskattar verkligen när hon får mina hemmagjorda alster. När presenterna var öppnade den här gången såg jag henne hålla i kortet och pilla på det vackra pärlbandet och senare stod det på ett bord i fantasileken med hennes My little ponys (jo de är tillbaka…!)  Härligt, det värmer ett gudmorshjärta!

Materiallista:

Papper: cremefärgad cardstock, fjärilspapper från Kaisercraft verkar tyvärr ha tagit slut…

Dies: BigZ Tattered florals, On the edge Scrollwork, Typeset Alphabet.

Färg mm: akrylfärg, Distressinks VictorianVelvet, Walnut Stain, stickles, paper pen

Stämplar: liknade finns här, notstämpel och skriftstämpeln från Kaisercraft verkar vara slut i webshoppen…

Dekosar: pärlfloss, pebble), glitterfoam fjärilen har jag hittat på Pinterest, limmat på kartong och klippt ut. Just det här pärlbandet kommer från mina gömmor men det finns annat fint att välja bland i butiken.

Verktyg: Cuttlebug, edgescraper och ink blending tool

Scrappa lugnt så ses vi om en liten vecka!

/Karin

