jump to navigation

Mixed media tags… 20 november, 2012

Posted by zoegakatten in GästInspiratörer, Tags.
trackback

Jag hade en jätteskoj lördag hos Anna i butiken, tillsammans med ett gäng toppentrevliga kursdeltagare! Vi gjorde ett minialbum av lite större tags som vi dekorerade med diverse mixed media-tekniker och jag tänkte visa upp några av mina tags här idag. Om man inte vill sätta ihop sina tags till ett album finns det en massa andra saker man kan använda dem till. Varför inte ge bort en dekorerad tag istället för ett kort? Eller använda den som ett bokmärke? Ett annat alternativ är att låta dem få göra skäl för sitt svenska namn och använda dem som etiketter, till exempel på en julklapp.🙂

Här är tre av mina tags…

Tattered Angels Glimmer Glam Chandelier får tagsen att glittra sååå fint.

Jag har använt:

tags, gesso, stenciler, akrylfärg, stämplar, archival ink och glimmer glam.

Jag hoppas att ni har en bra vecka!

/Anna

