jump to navigation

Minnen.. 22 november, 2012

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout, Teknik.
trackback

Ni kanske inte tror mig men jag gjorde aldrig layouter förut,.. Gjorde alltid kort eller altrade.. Nu gör jag mest layouter.

För två veckor sedan visade jag hur man kan göra sin egen mask. Idag visar jag hur man inte alltid måste använda hela masken. Till den här layouten klippte jag ut en stor cirkel i ett spillpapper, klippte sedan bort ytterligare en kant på innercirkeln som bilden visar.

20121101-093134.jpg
Jag placerade min mask på mitt cardstock, la sedan min pappersmall ovanpå innan jag sprayade.

20121101-093243.jpg

Materiallista:
Cardstock

Mönsterpapper från echo park for the record

Blandade blommor

Dylusionsspray

Stämplar

Det lilla kuvertet var ett tillbehör till smash books.
Metalldeko i form av ”dragkedja” från Prima.
Bokstavsstickers privata.

Ses om ett par veckor!
/Malin

