jump to navigation

White space 25 november, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

När jag höll kurs i clean & simple scrapbooking i början på hösten så gjorde jag de här två layouterna – den första VÄLDIGT clean & simple och den andra lite mer arbetad. Den gemensamma nämnaren för de både är att de har väldigt mycket white space; tom yta, och det gillar jag att ha på mina layouter. Den första använde jag bara distress stains, en textstämpel från Stampers Anonymous (Going somewhere) och några bokstavsstickers på:

Den andra använde jag också distress stains och bokstavsstickers på, men jag hade också lite mönstrade papper från BoBunnys reseserie Detour  som jag placerade runt och under fotografiet. Titeln skrev jag för hand med svart Poscapenna.

Vilken stil gillar ni bäst – clean & simple, shabby chic, färgglatt, grafiskt – eller nåt annat?

Pyssla lugnt!

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. AnnaB - 26 november, 2012

Superfin båda två! Jag gillar alla stilar!🙂


Sorry comments are closed for this entry

