jump to navigation

1:a december 1 december, 2012

Posted by babsan74 in Designteam, Jul, Kortmakeri.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Imorgon är det 1:a advent go’ vänner! Vart sjutton tar tiden vägen? Jag som tyckte att jag var ute i så god tid med mina julkort har insett att nja, riktigt så god tid var det nog inte. Och vad gör man är i nöd? Jo man, eller åtminstone jag, börjar ta lite genvägar. I det här fallet innebar det att istället för att sitta och handmåla motiv timme ut och timme in så köpte jag ett stickersark och några mönsterpapper från Echo Parkserien ”Winter wishes”; ”Playful penguins”, ”Chilly stripe” och ”Shiny skates”.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Övrigt material:

Vit och svart cardstock

Stickles ”Diamond” och ”Frosted lace”

Blått satinband

Spellbinderdies

MS-punch ”Himalayan snowflake” och en modell mindre, liknande den här

MS PATP ”Swirling lace

”God Jul”-texterna är mina privata men du kanske hittar några du gillar här?

Hoppas ni alla får en mysig adventshelg och tack för titten! / Babsan

