jump to navigation

Nedräkning! 6 december, 2012

Posted by pysselmalin in Altrat, Övrigt, Designteam, Jul.
trackback

Jag har blivit med en ny rolig leksak, jag bara måste dela med mig! En Silhouette Cameo! Det är en elektronisk skärmaskin som du ansluter till din dator. Det finns mängder med skärmallar där ute i cyberrymden, antingen gratis i olika bloggar eller för 99 cent stycket på Silhouettes egen onlineshop!

Du kan skära ut allt från läckert designade kort, askar, ”påsar”, dekorationer, visdomsord osv. Det jag gillar med den är att du också kan skära ut text med vilket typsnitt du vill på datorn. En del fungerar såklart bättre än andra. =)

Anna har såklart denna maskin i webbshoppen. Den ligger under förbeställning. Ja den är dyr… men ja.. den är värd pengarna tycker jag! Maken till snirkliga dekorationer du kan skära ut, du kan aldrig klippa ut något liknande och vem har dies till varje tillfälle??

Idag bjuder jag på en slags julalmanacka.. man kan antingen använda den som ”datumvisare” eller för att räkna ner dagarna till julafton. Självklart kan man göra denna även utan cameo. Pappren kommer från BoBunnys serie Powder Mountain. Jag förälskade mig i den kollektionen och köpte alla papper…

kalender1Julafton!

kalender 2

Valde att dekorera lite extra med stickles!

Materiallista:

Cardstock

Mönsterpapper från BoBunnys Powder  Mountain

Stickles

Silhouette Cameo skärmaskin

 

Det var allt för mig denna gången, hoppas ni har det bra där ute i all snö med alla julförberedelser!

/Malin

Kommentarer

1. Zarah - 9 december, 2012

Otroligt läckert!😀


Sorry comments are closed for this entry

