jump to navigation

Novembertävlingen är avgjord! 6 december, 2012

Posted by babsan74 in GästInspiratörer.
Tags:
trackback

Nu har Anna, jag och resten av designteamet fnulat färdigt över vinnaren i novembertävlingen. Tävlingen var öppen för alla sorts bidrag med ett krav, att inspireras av den här bilden:
val2

Och vinnaren ääääääääärrrrrrrrrr…………………..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Rose-Marie Vintereld med en maffig pimpad adventsljusstake!

agnelia

Så här skriver Rose-Marie själv om sitt bidrag:

Här kommer mitt bidrag, en altrad advents(el)ljusstake. Gjord med metalltejp, inka gold graphite, sandpapper, spellbinders snöflingor, blingstenar och såna där ”ringar” som jag har glömt bort vad de egentligen heter.😉

Den läckra bilden på julgranskulorna inspirerade mig på följande vis; jag fastnade för det metalliska och de rosa, blå och gröna färgerna. Det kändes lite härligt juligt & kitchigt och jag hade en aptråkig adventsljustake i trä som var spraymålad röd! Så den fick genomgå en rejäl makeover. Känner nästan så att jag vill sätta några små julgranskulor a´la bilden i en skål bredvid ljusstaken, det skulle passa in bra. :) Ringarna med snöflingorna runt ljusen är avtagbara utifall att man vill ha lite mer sparsamt med bling.

Grattis Rose-Marie! En liten vinst kommer med posten (när han tar sig fram i snön igen).

Och den stenhårda konkurrensen såg ut så här:

Tess Andersson:

tess

Sofie Bolinder:

Sofie

Marie Svensson:

marie s

Ann-Sofie Österberg:

Ann-Sofie

Anette Jarhult:

SONY DSC

Tack för alla fina bidrag!

/Babsan

Kommentarer

1. Jeanette - Tettiz - 6 december, 2012

GRATTIS RoseMarie!!!😀

agnelia - 6 december, 2012

Tack!🙂

2. agnelia - 6 december, 2012

Whiiiiiieeee!!!!
Åh vad roligt, jag som så sällan brukar tävla! Tack så supermycket!!! ❤❤❤

3. MiaPuh - 6 december, 2012

Grattis Rosmarie grymt snygg❤

agnelia - 6 december, 2012

Tack!🙂

4. agnelia - 6 december, 2012

Måste bara säga nåt jag glömde i vinnaryrans överaskelse… Superfina bidrag allihop!!!🙂

5. Zarah - 9 december, 2012

Grattis, tjejen!! ÄLSKAR din ljusstake!
Grattis också till övriga tävlande som har SÅÅÅÅ fina alster att vara stolta över och visa upp. Vilka underbara bidrag!😀


Sorry comments are closed for this entry

