jump to navigation

Julen närmar sig… 9 december, 2012

Posted by Tettiz in Designteam, Jul, Kortmakeri.
Tags:
trackback

…och jag har lyckats göra lite fler julkort också! Ett av dem har jag använt lite ojuliga stämplar på:

JulHjärtanPysslo

 

Turkost/blått och rött är en kombination som jag tycker är helt underbar – både till julkort och till andra skapelser. Lite vitt på det, så känns det riktigt juligt. Jag till och med drog fram en av mina allra första punchar – det lilla hjärtat!

Att använda stämplar för att piffa till bakgrunden lite mer tycker jag om – med distress ink pads kan man ju också göra en ganska diskret bakgrund om man vill, då de färgerna är lite mer murriga och naturliga. Till julkorten tycker jag att de passar perfekt!!

Material:

Ha en riktigt härlig andra advent – hemma hos mig kommer vi högst troligt att mumsa i oss hembakta pepparkakor och eventuellt också lussebullar! Gott!

Pyssliga julhälsningar,
Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Zarah - 9 december, 2012

Men tjeeeenare… WOW vad snyggt!!


Sorry comments are closed for this entry

