jump to navigation

Dags för lite felciterad Shakespeare! 14 december, 2012

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

”This other eden, demi-paradise…”

Nån som kan pinpointa citatet utan att Googla?

Själv känner jag mest till det på grund av en av mina favoritfilmer, LA Story, där Steve Martin roar sig med att felcitera Shakespeare lite då och då. Själv felciterade jag mest eftersom
1. jag inte hade några stickers till ”other” (jo – ett e. Men det räckte inte, ju…! )
2. ”other” inte hade gått in på platsen där jag ville att det skulle stå. I alla fall inte med DE klistermärkena, och det var ju dem jag ville använda.
Därför blev det ”demi eden” istället. Sicken filur jag är, va?

😛

Ps. Where’s Waldo-dags! Kan ni hitta mig på LOn ovan?…😉

Bazzill Basics
Jenni Bowlin – Wren/Lace Curtain
My Mind’s Eye – Indie Chic/Direction (Broade Paper)
Hjärta och punchade prickar från ett gammalt Crate-papper… tror jag?
Wood Veneer-shapes (finns under övrigt – eller sök på ”veneer”)
Blommor
Bling
Tårtpapper/doily
Distress re-inker
Datumstämpel finns i fysiska butiken🙂
Småplock från mina lådor

Jag önskar er alla en exceptionellt underbart helg!!
/Zarah

