jump to navigation

Minialbum till en pappa 26 december, 2012

Posted by ztina in Album, GästInspiratörer.
trackback

För några veckor sedan var det fars dag och naturligtvis hade jag knåpat ihop något till min älskade sambo.

DSC_0077

DSC_0081

DSC_0087

DSC_0088

Utsidan dekorerade jag med de snygga kugghjulen från Prima samt några metallblommor.

Inuti albumet har jag dekorerat med utstansade kugghjul samt en dikt om pappor.

DSC_0102

Två flärpar går att vika ut och där har jag satt tags med olika presentkort på kvalitetstid.

DSC_0110

Lite bilder från insidan av albumet.

DSC_0095DSC_0105

 

DSC_0117
DSC_0119

Materiallista:

Cardstock Craft

Papper från Prima Marketing Craftsman

Dies Gadget gears

die On the edge – steampunk

die alphabet – upon a time

Prima Junkyard Findings gears

 

Hoppas att julen har varit bra! Ta hand om er!

Kram ztina

