jump to navigation

Snöiga hus och söta flickor 30 december, 2012

Posted by Tettiz in Altrat, Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Anna har såna otroligt fina fågelhus i shoppen – såna som man såklart får dekorera själv. Jag älskar att altra saker – piffa till dem lite och dekorera dem efter egen smak, så till dagens blogginlägg har jag gjort det med två små söta hus:

Fågelhus_Pysslo

Material:

Dessutom har hon underbart söta stämplar med flickor på – Gorguss Girls – som jag fallit för. Dessa är så roliga att färglägga och just nu är jag inne i en Distress Marker-period, så allt ska målas!!🙂

CheersGorjuss

Även om det inte är ett juligt kort, så har jag använt fram- och baksida av ett papper ur Crate Papers julkollektion Sleigh Ride (Silver Bells) och även stickers från samma kollektion. Jag älskar att köpa hela serier, med stickers och allt, då kan man lätt mixa och matcha.  Julpapper behöver inte alltid användas till julkort eller jullayouter – testa att använda dem till annat också! Just nu är det ju en massa rea på julpapper, julverktyg och julstämplar – passa på att fynda!!

Material:

Jag hoppas att ni får tid både för nära och kära OCH lite pyssel nu under helgerna – det kan behövas!🙂

Gott nytt pyssligt år!
/ Jeanette – Tettiz

