jump to navigation

(More than) slightly mad 11 januari, 2013

Posted by zarischka in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , ,
trackback

Ni som känner mig vet att jag kallar min make för min magiska apa (alternativt min lilla apa och liknande). Det är en ganska lång historia, men det får folk att höja på ögonbrynet med jämna mellanrum.
Hur som helst. När vi pep iväg till Wien på en spontan sistaminutenweekend hittade vi en ”hear no evil-apa” på en strömbox och givetvis skulle den ju ha sällskap av MIN apa. Det fattade man ju bakom en vagn. Sagt och gjort. De närvarande gatuarbetarna trodde nog att vi var lite knäppa.

…och det hade de ju rätt i!

😉

Jag passade på att låna Babsans ursnygga skiss, till januariutmaningen. Den har ni väl inte missat, va?

more than slightly mad_©

Materialet är ”litealltmöjligtochvadsomhelst” som råkade komma i vägen för mig… bland annat detta:

Akrylfärg
En bakåframvänd stencil (dvs – jag stämplade med den efter att jag kladdat ner den på ”rätt sätt” först)
Distress Re-inker (Mustard Seed)
Roller Date Stamp
Bling
En egen You Do-stämpel med prickar. Liknande finns från KaiserCraft, hos Pyssloteket
Doily

Ha en fin helg, och passa på att skapa till skissutmaningen, vettja!
/Zarah

Kommentarer

1. Jeanette - Tettiz - 11 januari, 2013

Läckert som tusan!!🙂

2. Let's Post It - 22 januari, 2013

Otroligt snyggt😀


Sorry comments are closed for this entry

