jump to navigation

Valentine’s papper 12 januari, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

Papper till Alla hjärtans dag behöver man inte använda till pnuttiga kort. Den här LOn handlar om när min dotter begravde sin hamster i våras, hennes första möte med döden :-/, och till den valde jag ett papper från Bo Bunnys valentine’s serie som heter Love letters. Det specifika pappret heter ”Stripes”.

LO102

I övrig har jag använt en stencil som heter ”Twinkle twinkle” (den verkar vara slut i lager men prata med Anna så kanske hon kan ta hem fler) tillsammans med distress ink ”black soot”. Jag har också skvätt lite glimmer glam, ”Stiletto”, över papperna.  Som dekorationer har jag använt hjärtan och en banner i trä från Studio Calico (sök under Dekorationer – övrigt för att se vilka som finns inne) som jag färgat med inka gold, ”Graphite”. De stora bokstäverna i titel är foambokstäver som fått ett lager stickles, ”gunmetal”.

Tack för titten! / Babsan

