jump to navigation

Grattis Marianne 14 januari, 2013

Posted by karinsg in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

En av mina bästaste fyllde jämnt under hösten och skulle naturligtvis uppvaktas både med kort och present. Så här blev kortet!

DSC_6760

Min vana trogen har jag jobbat med fjärilar och transferteknik så ock denna gång🙂 Massor med gesso blir det  med kladdiga fingrar och händer innan jag är nöjd med bakgrunden. Förutom utstansadt grattis och stickerbokstäver har jag använt rub-ons från Kaisercraft som jag vet att Anna kan ta hem om vi ber henne snällt… visst Anna…*nickar ivrigt* Jag har verkligen fastnat för såna här bevingade ord i rub-ons och Kaisercraft har mängder…! Siffrorna är utstansade i flera lager kartong (flingpaket) som jag limmat ihop innan jag klädde dom med white wash Co’ordinations.

Materiallista:

White wash Core’dinations, gesso, archival ink, stämplar, öljetter, crackle accent

Scrappa lugnt så ses vi om en vecka igen!

/Karin

