jump to navigation

Basic Grey – True love 9 februari, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , , , ,
trackback

Som gammalt Basic Grey-fan har jag varit ganska besviken på deras kollektioner de senaste åren men årets Alla Hjärtans-serie, ”True love”, blev jag förtjust i. Serien finns både som 6″-block och som lösa 12”-ark med tillhörande stickers, både bokstäver och elements. Jag har snott ihop några ganska enkla kort i formatet 10×10 cm som jag tänkte skicka till nära och kära. Säga vad man vill om ”högtiden” i sig men jag tycker personligen att det är roligt att bli ihågkommen och det tycker säkert mina vänner också.

kort24

kort25

kort23

kort26

 

Övrigt material:

Cardstock ”Straw

Plastbokstäver

Doilies/tårtpapper

Blingstenar

Glossy accents

Wood veneer-dekorationer ”Hearts & ”Arrows” (sök under ”dekorationer – övrigt” för se vilka som finns hemma, de säljer som smör)

Glimmer glam ”Pink lipstick

Staz-on ”Timber brown

Fyrkantig die

Stämplarna är privata

Tack för titten! / Babsan

