jump to navigation

Färgglad… 12 februari, 2013

Posted by zoegakatten in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags: , ,
trackback

Hej hopp! Idag visar jag en väldigt enkel layout med starka härliga färger i kontrast till en svart bakgrund. Jag har färgat in ett gäng fjädrar med Chalkboard Glimmer Mist och Glimmer Mist och sen mistade jag även gamla thickers i samma färger. För att fästa fjädrarna använde jag symaskinen och sen har jag använt mitt favoritlim för att fästa allt annat.

pysslo sätter färg 600

Jag mistade också en söt liten canvasblomma med ett resistmönster i form av prickar. På prickarna fastnar inte misten och därför framträder mönstret när man färgar in blomman. Jag saknade ett ”e” och fuskade lite och använde siffran ”3” istället…

pysslo sätter färg detalj1 600

pysslo sätter färg detalj2 600

Det var allt för mig för idag! Jag hoppas att ni har en kalasbra tisdag!

/AnnaB

 

Material:

Cardstock – svart

Lim – Scotch Quick and Dry

Mönstrat papper – My Mind’s Eye, On the Bright Side, Small Floral

Fjädrar

Chalkboard Glimmer Mist (Firefly, Polka Dot Pink, Teal High Heal)

Glimmer Mist (Key Lime Pie)

Blomma – Prima Mistable Resist Canvas

Tårtpapper

