jump to navigation

Stenciler i massor! 18 februari, 2013

Posted by karinsg in Designteam.
Tags: ,
trackback

har jag inspirerad av Ronda Palazzari använt på det här uppslaget i min art journal. Ronda har designat ett gäng stenciler för The Crafters Workshop som släpptes på vinter CHA som ägde rum i januari i USA. De jag har använt här har dock en annan upphovskvinna som även hon kommer med en massa nya stenciler från den stora mässan overthere! Så håll utkik framöver för Anna har beställt massor av nytt läckert därifrån!

DSC_7012

DSC_7015

DSC_7011

DSC_7013

DSC_7010

Jag har stämplat med en Dylusionstämpel  och sedan färglagt varje blad.

Material:

Stenciler: Bug Doily, 4 flowers, mayan calender alla i stl 6×6 samt random dots . Jag använde 12×12 men den verkar vara slut…

Dylusionstämpel

Archival ink Jet Black

Distress Inks i färgerna Dusty Concorde och Black soot (på kanterna runt om)

Fjärilen kommer från ett blomarrangemang jag fick en gång

Ses igen om en liten vecka!

/Karin

