jump to navigation

Lekt med nyheter 21 februari, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Idag skuttar jag in och gästspelar på en dag som jag vanligtvis inte bloggar på, men jag var så ivrig och jag fick möjligheten att visa en layout som jag skapat med ett par av de senaste nyheterna:

PinsessanGrodan_LO

Material:

Är det inte underligt hur glad man kan vara över nytt material? Egentligen inte – jag vet ju hur kul jag har när jag skapar med sakerna… 🙂 Har ni testat några av nyheterna eller kan ni inte bestämma er för vilka som är favoriterna?

Pyssla lugnt!
// Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Zarah - 21 februari, 2013

Åh, Jeanette – det här är ju ”inte bara smart – det är GENILISKT!” som Tiggr sa! Jag älskar alltsammans. Upplägget, färgerna – och TITELN! ♥

jalmgren - 21 februari, 2013

Tack snälla du!! 😀


Sorry comments are closed for this entry

