jump to navigation

Mer kärlek… 28 februari, 2013

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout.
trackback

.. har fortfarande lite att dela med mig av i alla hjärtans anda.. eller varför inte bara dokumentera din kärlek för något eller till någon?

_DSC8492_D700

Jag minns så väl när vi tog den här bilden, jag hade en tydlig bild i huvudet hur den skulle vara. Det här var under min tid som aktivt fotograferande… vi blev nästan osams när sambon hävdade att han ”inte kan vrida armen i den vinkeln” hahah!  Väldigt enkel Lo, bara papper, glossy accent och några stänk med dylusions ink spray.

Ett stort L skar jag ut med cameon och täckte med glossy accents!

_DSC8493_D700

 

Materiallista:

cardstock

Bo Bunny – Love Letters

glossy accents

dylusions ink spray – melted chocolate

Ha det gott!

/Malin

 

