jump to navigation

Är han inte… 2 mars, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , , , , , ,
trackback

….ljUVlig, så säg? Jag vet, dåligt som en Göteborgsvits men jag kunde inte låta bli.

Jag är ju alls ingen vän av figurdies, eller jag är ju egentligen rätt kass på att använda dies över huvud taget, men den här killen blev jag hals över huvud förälskad i. Det är en die från Marianne design som har ett snyggt och prisvärt sortiment tycker jag.

 Jag har valt att stansa ut honom i olika papper från Echo Park’s serie ”So happy together”.

kort52

kort53

Jag har en känsla av att ni inte sett honom för sista gången 🙂

Övrigt material:

Vit cardstock

Distress stain ”Vintage photo

Inka gold ”Indian gold

Textstämpel från Tim Holtz-setet ”Words for thought

Distress ink pad ”Vintage photo

Distress marker ”Vintage photo

Stämpel från Kaiser Craft, ”Bubble wrap

Foambokstäver liknande dessa

Tack för titten! / Babsan

