jump to navigation

Lekland 5 mars, 2013

Posted by kosepute in Bind it all, GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
trackback

Jag har en del foton från Leos Lekland liggande här hemma. Det är mycket färg i fotona, och oftast lite röriga, så jag tycker att de kan vara lite svåra att scrappa. Men här tycker jag att jag har fått till det.

Pyssloteket leos leklandMateriallista:

Svart och vit cardstock. (Den svarta har jag använt till att stansa ut bokstäver ur.)

Stencil från The Crafters Workshop, Chevron Arrows i storleken 12*12

Distressdyna i färgen Peeled Paint till stencilen.

Mönsterpapper Echo Park-Note to Self-Numbers

Mönsterpapper Echo Park-Note to Self-Red Dots

Blommor

Vita brads privata, finns massa andra att välja på i butiken

Bokstäver privata

Glossy Accents

Tack för titten!

/Linda

 

