jump to navigation

Från kursen i clean & simple scrapbooking 10 mars, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

När jag hade kurs i clean & simple scrapbooking häromsistens så började jag skapa två olika layouter tillsammans med mina kursdeltagare. Dock hann jag inte göra klart mina alster, utan fick slutföra dem  hemma. Den första är det mycket white space på:

Portland_LO

Material:

Den andra layouten jag började på under kursen blev till slut inte som jag hade tänkt mig, men den är i alla fall GANSKA clean & simple:

Solskensbarn_LO

Material:

Fotot på den sista layouten får mig verkligen att längta till sommaren – fotot är taget på midsommarafton förra året, då min dotter och hennes kusin hade en underbar dag i badbassängen på verandan. Det var inte så dumt att sitta bredvid i solen och få lite stänk på sig heller… Längtar ni också?

Ha det gott och pyssla lugnt!
// Jeanette – Tettiz

