jump to navigation

Reapapper 11 mars, 2013

Posted by karinsg in Designteam, Kortmakeri, Layout.
Tags: , ,
trackback

är inte dumt att fynda bland. Här kommer ytterligare en layout då jag använder Bo Bunnys vinterserie Powder Mountain; Words. Det är det enda papper ur serien som Anna har kvar och det är det rea på så skynda fynda!!

DSC_7121

Jag har gjort bakgrunden med en av Primas nya stenciler design Donna Downey som heter Chevron grunge och chalkboard mist. Runt fotot har jag stämplat med en texture clearstamp från Kaiserkraft; Rocks. Dynan som jag använt är archival ink cobolt. Visst är stämpeln läcker! Kolla in de här närbilderna!

DSC_7122

DSC_7123

Dekorationerna är från stickersarket i Echo Parks vinterserie Winter Wishes som tyvärr är slut. Men missa inte stickersarken som oftast kommer med  pappersserierna. Sååå användbara!

Av ovan nämnda pappersserier blev det oxå ett par snabba bra-att-ha-kort!

DSC_7126

DSC_7127

Nästa gång vi ses här lovar jag att ni ska få se nya fräscha papper som finns kvar i webshoppen!

Ses om en liten vecka! /Karin

