jump to navigation

Inka-Gold kruka! 21 mars, 2013

Posted by pysselmalin in Altrat, Designteam, Teknik.
trackback

Fusk, jag vet. Men kvällen före fotograferingen inför husförsälningen inser jag plötsligt att jag har en blomma står i plastpåse sedan länge.. och saknar kruka.. Jag skulle fixa en…”sen”… ja ni vet.

Såhär blev mitt fuskresultat. Gjorde en kruka av cardstock, lite ”balja” inspirerad. Sen målade jag rubbet med inka gold.. Använde vatten och pensel. I och med att jag gjorde så så blev färgen lite olika på olika ställen vilken bara förstärkte effekten. Tittar man nära ser man såklart att det är papper, men på håll och fotografier ser det ut som en plåtkruka! haha!

 

 

bild (1)_D700

 

Plastpåsen är givetvis kvar innanför!🙂

Materiallista:
Cardstock
Inka Gold ”Graphit”
Skruvbrads

Ha det bra!
Malin

