jump to navigation

Art journaling med Distress paints 24 mars, 2013

Posted by Tettiz in Designteam.
Tags: , , ,
trackback

Jag har blivit riktigt god vän med mina Distress paints – jag använder dem till bakgrunder, penselmålning och tillsammans med masker/stenciler. De härliga färgerna får mig riktigt inspirerad och det enda knepiga med dem är att det är så svårt att välja färg.😉

Idag finns det en steg-för-steg-guide i Pysslotekets nyhetsblogg där jag visar hur man kan göra en bakgrund med distress paints, så det passar ju bra att visa ett par sidor där jag har använt dessa färger på:

AJ_Enlitengåva01

 

AJ_Enlitengåva02

 

AJ_Beinspired01

 

AJ_Beinspired02

 

Material:

Jag hoppas att jag kan inspirera till lite befriande klet och kladd med färg, stenciler och stämplar! Det är ett underbart komplement till scrapbooking och kortmakeri, tycker jag, även om dessa också kan kombineras!

Soliga söndagshälsningar,

Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Zarah - 24 mars, 2013

Men duuuuu, så UNDERBARA!

2. zoegakatten - 26 mars, 2013

Tycker verkligen jättemycket om de här!!! Så fint!


Sorry comments are closed for this entry

