jump to navigation

Mera Base Coat 25 mars, 2013

Posted by karinsg in Designteam, Layout.
Tags: , , ,
trackback

kommer här! Fantastiskt snabbscrappat om man känner för det och det gör jag just nu! Jag har använt en baksida, den här gången Bark.

Bakgrunden har jag gjort med en ny stencil från Prima WoodGrain och Distress Paint – Weathered Wood & min ink blending tool. Dekorationerna och stickersbokstäverna kommer från Winterwishes stickersark som tyvärr är slut men många andra stickersbokstäver finner du här. Använde min vita poscapenna för att rita runt bokstäverna för att framhäva dom lite mer och ramade in fotona genom att runt dom skriva journaling i en ruta med rundade hörn.

DSC_7124

DSC_7125

Den här stencilen kan användas till annat fick jag lära mej på Scrapmässan i Karlstad men det får ni kanske se exempel på en annan gång…

Scrappa lugnt! /Karin

