jump to navigation

Mama-razzi! 11 april, 2013

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout, Teknik.
trackback

Jag har blivit en sån… i och med iphonen så har man ju alltid kameran med sig. Det har blivit ett uppsjö med bilder och videoklipp under det år som barnen funnits.

bild 3 (2)_ipad

Pappren kommer från underbara BoBunny och serien Mama-razzi. Älskar de här pappren! Bakgrundpappret lät jag vara i sin helhet. Sedan skar jag slumpmässigt till pilar och vimplar av andra papper i samma serie som jag placerade ut under mina foton. Färgade in kanterna på en del av dem med en distressdyna, på andra lät jag bli. Jag klippte även ut en kamera ur ett mönsterpapper som jag satte fast med 3d-kuddar för lite mer liv.
bild 4_ipad

Titeln skar jag ut med min cameo. Duttade lite med en vit poscapenna på kanterna och la sedan på ett lager glossy accents. Cameon må vara dyr i inköp men jag har tillgång till vilket alfabet jag vill sen… gratis.. fantastiskt!

Ha det gott!

/Malin

