jump to navigation

Triss 14 april, 2013

Posted by birgited in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Hej! Går här uppe i norr och längtar efter våren! Vi har fortfarande massor med snö men det skulle ju bli varmare nästa vecka och då brukar det gå fort! 🙂

Idag visar jag tre kort med samma tema men med olika bakgrunder! Har använt Spellbinders Cherry Blossoms och Nestabilities för att skapa ”fönstren”. Till bakgrunderna har ju använt de tre bakgrunderna Bo Bunny Stained Textures, underbart fina! Har stämplat med Archival Ink Sepia, som jag tycker ger en fin vintage känsla. Till blommorna använde jag ColorBox Fluid Chalk Burnt Sienna . Till å:et i Vår har jag placerat en Kaiser Rhinestone

Papperet jag använt är Canson Monteval akvarell papper, både att stämpla på och som kortbas! Det är tillräckligt stabilt och ger en mjuk känsla!

IMG_5553

IMG_5551

 

IMG_5549

 

Nu sätter jag mig och väntar på att äppelträden ska blomma! :)/ Birgit/Biggan

Kommentarer

1. zoegakatten - 15 april, 2013

De är så otroligt vackra!


Sorry comments are closed for this entry

