jump to navigation

Älskar att gå på loppis 19 april, 2013

Posted by Elin in Layout.
trackback

Med ett vitt papper som bas har jag byggt upp den här layouten om någonting jag verkligen älskar – att gå på loppis! Först gjorde jag ett harlequinmönster med hjälp av en stencil och Ghimmer Mist. Därefter stämplade här och var med en stor textstämpel och slutligen byggde jag upp några lager av härliga papper från MME, en utstansad ram, en doily och Rub Ons. Det översta lagret fick mina två foton. Den lilla koppen och kannan är chipboards som jag fått av en kompis och klätt in med mönstrat papper från MME.

036

044

043

042

Pyssla lugnt!
Elin

Material:
Harlequin – 12×12 stencil
Gul Glimmer Mist
Den stora textstämpeln från arket Papillon
Ram från dien Tag & Bookplates
Rub Ons
Doily
Measure Peony från MME
What A Day Hibiscus från MME
Travel Stripes från MME
Senapsgul och vit ros

Kommentarer

1. zoegakatten - 19 april, 2013

Så härlig med alla lager av färg, stämplar och papper! Dessutom blir jag sugen på att gå på loppis!🙂


Sorry comments are closed for this entry

