jump to navigation

Kortkavalkad á la Tettiz 21 april, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Idag tänkte jag ge er en liten kortkavalkad – lite stämpat, lite distressat och lite lager-på-lager!

Först ut är ett väldigt rosa och tjejigt kort med en söt Gorjuss-stämpel – en av mina favoriter när det gäller stämplar att färglägga! Detta kortet har jag inte satt någon text på mer än stämpeln ”Cheers” – jag har tänkt att man kan spara det och sätta dit ett namn när man behöver kortet.

CheersGorjuss

Material:

Nästa kort är såklart inspirerat av allas vår kära Gunilla – ett kort med en distressremsa – och såklart är det gult:

GulTack_Pysslo

Material:

…och sist för idag blir detta kort:

GrattisVännen_Pysslo

Material:

Tre ganska olika kort – men ändock känns de som ”jag” på något vis. Hur är det med er – har ni en bestämd stil, eller har ni flera olika stilar som ni känner er bekväma med?

Ha det gott och pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Birgit - 21 april, 2013

Så vackra och välgjorda!!


Sorry comments are closed for this entry

