jump to navigation

En ”klet & kladd” LO 22 april, 2013

Posted by karinsg in Designteam, Layout.
Tags: , , , , , ,
trackback

Minns ni den här:

DSC_6993

Mååånga lager senare ser den ut så här, kladdigare än jag nånsin kunnat tänka mej och inte alls så clean & simple som jag tänkte mej från början… Ja ni vet skapandet går sin egen väg ibland… Rätt nöjd till slut trots allt!

DSC_7159

Några detaljbilder:

DSC_7160

DSC_7161Tror faktiskt inte jag kan redogöra för alla lager det här svarta cardstocket fått utstå men mycket är det som har sprayats och runnit under resans gång…

Materiallista:

Modeling paste blandat med glaspärlor (finns i butiken, ring eller maila Anna), gessoChalkboard Glimmer mist,  Distress Ink pad och stains Fired brick, 

Stämplade gjorde jag med Archival Ink Jet Black och Distress Paint Picked fence.

Stämplarna jag använt är från det senaste släppet av TimHoltz Stampers Anomymous Simple Sayings och Worn text. Den andra är privat men liknande hittar du här eller här

Dekorationer: Washitejp, bradsen är mina egna så och  den canvasrug som sitter bakom fotot…

Happy Scrapping Friends!

/Karin

