jump to navigation

Sweets for my sweet 24 april, 2013

Posted by aleksandragadji in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Hej allihopa! Alex här.

Idag tänkte jag visa er en till layout, som jag har fått äran att göra för Pyssloteket. Den här gången lekte jag med den superfina serien Indie Chic från My Mind’s Eye.

sweets for my sweet

Jag har använt baksidan av Boy Southwest som min bakgrund. Smala band på toppen och botten av layouten kommer från pappret Create Lattice. Jag älskar att klippa ut mönster från mina papper, så när jag såg det fina Free Spirit Chevron, var jag bara tvungen att ta fram min sax🙂 Cirklarna har jag stansat ut från baksidan av Girl Geometric. En bit av Girl Geometric’s framsida har jag även bakom mina bilder. Det gråa pappret bakom bilderna är baskidan på Free Spirit Chevron.

sweets for my sweet closeup

Titeln har jag gjort med hjälp av min Cameo och små stickers från Lily Bee. Lite miststänk på det, och layouten var klar. Hoppas att ni gillar den!

Ha det fint så länge, så hörs vi snart igen!

//Alex

Kommentarer

1. AnnaB - 24 april, 2013

Den är superduperfin!


Sorry comments are closed for this entry

