jump to navigation

Redo för lera… 25 april, 2013

Posted by pysselmalin in Designteam, Layout, Teknik.
trackback

Barnen fick gummistövlar med monster av sin mormor och morfar. Gissa om de var poppis… fick knappt ta av dem vid läggdags.. Har jobbat med Kaisercrafts papper från serien Base Coat. Underbart lättjobbade och inspirerande!

bild 1 (3)_ipad

Titeln har jag skapat genom att skära ut ordet ”Rock” med min cameo i mönsterpapper. Har sedan lagt ett lager glossy accents ovanpå. Små minialfas står för resten av titeln. Jag älskar just dessa på denna LO… men de tillverkas inte längre…. :S bild 2 (3)_ipad

Bakom foto har jag stämplat med diverse stämplar och en archival ink dyna i färgen coffe.

bild 5_ipad

Å här ser ni helheten.. Suddade lite med en distressdyna i bakgrunden också, denna av nyansen walnut stain! Mycket enkelt LO egentligen men jag älskar den… Rev lite i kanterna. Bakom mönsterpappret har jag monterat ett cardstock. Har stämplat lite även på denna så det syns igenom där jag rivit pappret!

Ha det gott nu!

/Malin

