jump to navigation

Mama-razzi 29 april, 2013

Posted by karinsg in Designteam, Layout.
Tags: , ,
trackback

Brukar barnen härhemma kalla mej när jag attackerar med kameran🙂 Det heter också en serie från Bo Bunny som kom för drygt en månad sen till Pyssloteket. Gillade den skarpt så här kommer två LOs  där jag använt Viewfinder och Shutterbug samt naturligtvis som alltid stickersarket som kommer med varje serie! Har helt snöat in på Timpans Worn text och att stämpla med Distress Paint! Tycker de är användbara till så otroligt mycket men det tror jag att jag gör ett annat inlägg om framöver faktiskt…

DSC_7168

DSC_7169

DSC_7170

Materiallista Viewfinder:

Mod Podgeakrylfärg

Distress Paint Picked Fence, Distress Stain Walnut Stainglimmer mist (blommorna)

Stämplar: Wood Grain och Simple Sayings

Dekosar: Tårtpapper, blommor från mina gömmor, bling och fönsterdie från Spellbinders (Jag tog den sista… maila eller ring Anna om du blir sugen)

DSC_7171

Materiallista Shutterbug:

Kaiser Craft Base Coat,  stickersark se ovan,  akrylfärg,  stencil

Archival Ink

Stämpel: Worn Text (tillfälligt slut, hör med Anna)

Imorron är det sista april! Det är inte klokt vad fort det går. Glöm inte bort att njuta i vårsolens glans!

/Karin

