jump to navigation

Krya på dig! 9 maj, 2013

Posted by pysselmalin in Altrat, Övrigt, Designteam, Paket.
trackback

Nu är väl värsta sjuksäsongen över får man hoppas. Men denna påsen gjorde jag ändå. Här kan man stoppa allt vad den sjuke kan tänkas önska sig eller behöva!

CIMG0704_H15

Hjärtat har jag gjort med en teknik som är lite ny för mig. Har provat den på flera olika alster nu och det blir bara så coolt! Ett TJOCKT lager crackle paint clear rock candy som får torka på egen hand, gärna över natten! Det kommer då lossna små bitar, försök låta bli att peta på det. Häll istället på generöst med glossy accents och låt det torka. Glossy accent kommer sjunka in i alla de grova sprickorna i crackle painten och se till att allting håller ihop. Det blir så fint!

CIMG0701_H15

Pappren kommer från Kaisercraft 75 cents. Underbart lättscrappade och jag är lite käääär.. Bannern har jag stansat ut med Tattered Banners från Tim Holtz/Sizzix. Härliga rosor och körsbärsblommor!

Materiallista:

cardstock

kaisercraft – 75 cents

blommor

metalldekos

glossy accents

crackle paint clear rock candy

ha det gott!

/Malin

