jump to navigation

Crackle window 17 maj, 2013

Posted by karinsg in Designteam.
Tags: , , , ,
trackback

Here I come again! Hoppas ni inte tröttnar på mitt inläggsbombardemang den här veckan! 😉

Idag ska ni få se en AJ sida där jag först jobbat med transferteknik med vanliga utskrifter från vår laserskrivare, finns många många ställen i cybervärlden att hitta finfina saker att göra transfer med. Hör av er om ni vill ha tips!

DSC_7316

När överföringen var klar lekte jag loss med allsköns prylar! Lite ostduk sen ett annat projekt kom till användning. Stämplade med stämplar  från Paris to London. Fönstret fick först crackle accent på sej och när det torkat så gned jag in en metallicakrylfärg jag har. Det går lika bra med inka gold

DSC_7317

Jag jobbar på att behålla lite ”white space” i mina artjournalssidor och den här gången lyckades jag iallafall lite…

/Karin

