jump to navigation

Vackra Indie Chic 22 maj, 2013

Posted by aleksandragadji in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Hej allihopa! Alex här.

Jag är mamma både till en flicka och till en pojke, vilket är ganska praktiskt när man håller på med scrapbooking. Man kan gräva fram rätt bild till nästan vilka papper som helst🙂 Så när jag först såg att jag hade fått den vackra Indie Chic serien från My Mind’s Eye i mitt gästpaket, tänkte jag direkt att jag skulle scrappa dotterns bilder. Men låt er inte luras av namnet. De passar lika fint till pojklayouter också. Här kommer en på min lille son.

2 months

Jag har använt papprena Grow Peacock, Hanging out roses, Boy Checker, Time Festive, och Measure Peony. Från det sistnämnda klippte jag ut de vackra stora blommorna.

2 months closeup1

Jag skar ut ett mönster med min Cameo och under det hade jag vellum för att skapa en lite intressantare effekt.

2 months closeup2

Älskar de små wood veneer fåglarna!

Tycker om hur den här layouten blev🙂 Hoppas att ni också gör det!

Ha det fint!

//Alex

