jump to navigation

Pina Colada 5 juni, 2013

Posted by aleksandragadji in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Hej allihopa! Alex här.

Pina Colada. Så heter KaiserCraft serien som jag fick i mitt GDT-paket från Anna. Det är en serie med färgglada och lekfulla papper. Passar bra till en layout om en liten Miss Sunshine.

miss sunshine

Jag har använt vit cardstock som bakgrund. Bakom fotot har jag Pina Colada papper Swizzle Stick, Sunrise och Banana Leaf.

miss sunshine closeup2

Den turkosa rankan klippte jag ut från baksidan på Sugar Syrup. För att få den att synas mer, förstärkte jag dess kanter med en svart penna. Fjärilarna stansade jag ut från Banana Leaf med två olika fjärilsstansar från Martha Stewart.

miss sunshine closeup1

 

Dessa söta pilar skar jag ut med min Cameo och cirklarna stansade jag ut från Sugar Syrup.

miss sunshine closeup3

 

Det hjärtformade lövet kommer också från pappret Banana Leaf. Många dekorationer kan man få ut från ett och samma papper med hjälp av lite stansar, en skärmaskin och en sax🙂

Thickers från American Crafts och lite miststänk med svart och black cherry, och layouten var färdig. Hoppas att ni gillar den!

Tack för den här gången. Ses igen om två veckor!

//Alex

 

