jump to navigation

Ni glömmer väl inte…. 15 juni, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Jul, Scrapbooking.
Tags: , , , , , , ,
trackback

… vår juniutmaning? All info hittar ni här.

Själv har jag gjort en LO efter min skiss och skulle alltså gen EN lott eftersom jag inte använt inspirationsbilden. LOn är spegelvänd och uppåner jämfört med skissen men jag tror nog att den känns igen. 

SAM_3049

 

Jag har använt papper från My Mind’s Eyes julkollektion ”All is bright”. Finns bara ett ynka papper kvar i shoppen från kollektionen men med tanke på att det är juni, och inte december, så är det kanske inte så konstigt🙂

I övrigt har jag använt en stencil, gesso, halvpärlor och foambokstäver. Lite Dylusions har jag skvätt över det hela också.

Jag ser fram emot att hitta DITT bidrag i inkorgen!

/Babsan

