jump to navigation

Sommarpresenter 16 juni, 2013

Posted by Tettiz in Altrat, Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , , , ,
trackback

På min dotters avdelning på dagis har hon tre pedagoger och såklart ska de underbara ”dagisfröknarna” få en varsin sommarpresent från mig och Kajsa. Det är inga avancerade saker,  bara en papperspåse med lite goda chokladbitar i – men jag ville pimpa påsarna lite. Tillhörande och matchande kort blev det också. Jag hoppas att presenterna uppskattas – de flesta gillar ju choklad!😉

LuljetaPresent

TarjaPresent

LailaPresent

 

 

Jag försökte dekorera lite i samma stil, men med olika färger och med olika mönstrade papper:

Lite inspiration till barnkalas eller presentpåsar till födelsedagar? Jag tycker det är perfekt att ha lite odekorerade papperspåsar hemma, så jag lätt kan svänga till en lite annorlunda presentförpackning i stället för det ”vanliga” paketet. Jag är ju inte lika säker på paketinslagning som vår kära Pyssloteket-Anna!😉

Ha det gott – hoppas solen skiner där du är!

/ Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Zarah - 16 juni, 2013

Åååååh, Tett – du är så fantastisk! De är HELT underbara!! ♥

jalmgren - 16 juni, 2013

Tack söta du!!🙂 Vad glad jag blir!!😀

2. Christina - 16 juni, 2013

superfina kort!!!

jalmgren - 16 juni, 2013

Tack så hemskans mycket!😀

3. SkärvikNina - 18 juni, 2013

Toksnyggt!!!


Sorry comments are closed for this entry

