jump to navigation

Vilda stamps + Inkido = bröllopskort 22 juni, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Jag har gjort ett beställningskort till ett bröllop, ljuvt skulle det vara enligt beställaren. Mycket ljuvare än Inkidos papper kan det väl knappast bli? Här har jag använt ”Green blossom” från serien ”Beautiful Memories”, både fram och baksida, tillsammans med den underbara stämpeln ”Silouette brudpar” från Vilda stamps(När jag schemalägger det här är stämpeln slut i butiken men jag tror att Anna har beställt hem fler. Om inte kanske hon gör det om du ber snällt.) 

I övrigt så har jag använt lite olika distressdynor, perfect pearl, blommor och wood veneers, ”Hearts & arrows”. De är färglagda med distress stain ”Tarnished brass” och har fått lite glossy accents.

kort151

Tack för titten! /Babsan

