jump to navigation

Pink Paislee – Cottage farm 29 juni, 2013

Posted by babsan74 in Designteam, Layout, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

Tänk, hur mycket tid jag än tillbringar på Pyssloteket så hittar jag alltid nåt nytt papper som jag inte har/har sett. Idag bjuder jag på en LO med papper från Pink Paislee ”Cottage Farm”. Jag gav min bästa vän en eftermiddag i julklapp🙂  Den eftermiddagen fyllde vi med afternoon tea på Chaikana och sen gick vi på bio. En present behöver inte alltid vara en sak…

LO33

 

Pink Paislee ”Cottage farm” – Market, Crate och Basket

Rub-ons fr Tim Holtz Remnant rubs – Numbers 

Wood veneers från Studio calico

Gesso

Crackle paint – Rock candy

Enamel dots (tillfälligt slut)

(Alfabetsstickers och journalingstämpel – privata)

