jump to navigation

Kort med accentfärger 30 juni, 2013

Posted by Tettiz in Designteam, Kortmakeri, Scrapbooking.
Tags: , , , , , ,
trackback

Halloj!

Idag bjuder jag på två kort som jag har gjort lite åt det monokromatiska hållet. Jag har inte varit strikt, men har hållit mig till en accentfärg, kan man säga. Det är så kul att leka med EN färg i taget ibland, och låta den synas ordentligt. Det ena kortet låter GULT träda fram, medan det andra kortet ropar TURKOST! Såklart är det två av mina favoritfärger!😉

MyBird_Kort_Pysslo

HomeSweetHome_Pysslo

 

Material:

Hoppas att ni alla haft en härlig midsommar och att sommarsemestern inte är långt borta! Inte alla som har så mycket tid och ro att pyssla så här års, men jag hoppas att ni tar er lite välförtjänt pysseltid mellan varven!😉

// Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Zarah - 30 juni, 2013

Så otroligt snygga!

jalmgren - 30 juni, 2013

Tack söta, söta du!!😀

2. Katarina - 4 juli, 2013

Underbara kort!


Sorry comments are closed for this entry

