jump to navigation

Ett rosa grattis… 2 juli, 2013

Posted by zoegakatten in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , , ,
trackback

Jag har använt papper från den superromantiska serien Beautiful Memories från Inkido för att göra ett grattiskort.

Jag har haft lite dille på cirklar på sistone och här använde jag mina Spellbinder’s cirklar och Cuttlebuggen för att stansa ut några olika storlekar. Jag använde 3D-kuddar för att fästa ramen med det utstansade cirkulära hålet och jag använde symaskinen för att sy en söm runt hålet och runt den mitt-i-mellanstora cirkeln. Jag har också stämplat en fjäril med hjälp av den vackra stämpeln från Kaisercraft och jag använde häftklammer för att fästa spetsen i ovankanten av kortet.

pysslo grattiskort 600

pysslo grattiskort detalj1 600

Jag önskar er alla en mycket trevlig tisdag!

/AnnaB

Material:
Cardstock: Bazzill
Mönstrat papper: Inkido – Beautiful Memories – Pink Flowers
Dekorationer: tårtpapper, körsbärsblommor, rosor, Kaiser – Rhinestones – Ice Blue, spets
Övrigt: Stämpel – Kaiserkraft – Butterflies, Archival Ink Jet Black, Spellbinder’s dies, 3D-kuddar

Kommentarer

1. Lindas Fancy Pants | Pysslotekets Inspirationsblogg - 9 juli, 2013

[…] vän Linda gjorde några utomordentligt snygga kort, vi vart inspirerade av det här kortet av AnnaB och […]

2. Annas Timeless Travel | Pysslotekets Inspirationsblogg - 12 juli, 2013

[…] vän Linda och jag gjorde några kort, vi vart inspirerade av det här kortet av AnnaB och […]


Sorry comments are closed for this entry

